Miért mi?2018-11-04T07:55:52+00:00

Kapukat nyitunk

az emberek előtt!

Kapukat nyitunk az emberek előtt!

Hogyan válassza ki a garázskapuját? Ingyenes 7 lépéses kisokosunk segít!

letöltöm most!

Garanciáink

A Hörmann-garázskapu biztos működésére a vásárló a megvétel időpontjától számítva 10 év jótállást kap, továbbá  5 év a jótállás a rugókra, drótkötelekre, futógörgőkre, zsanérokra és fordítógörgőkre.

A Hörmann a termékeit magas fokon specializált gyáraiban önmaga fejleszti és gyártja. Magas fokon képzett munkatársaink intenzíven dolgoznak új termékeken, állandó tovább fejlesztéseken és a részletek javításán. Így jönnek létre szabadalmak és a piacon egyedülálló termékek. Hosszan tartó, valós feltételek melletti tesztelés gondoskodik a bevált sorozatgyártású termékek Hörmann-minőségéről.

A leegyeztetett napon beépítjük az Ön garázskapuját, így nem kell napokon keresztül felügyelnie a munkálatokat, amennyiben felkészülten várja munkatársainkat. Ha mégsem tudnánk a vállaltakat tejesíteni, mi álljuk a teljes beszerelési költséget!

Hogyan válassza ki a garázskapuját?

Ezt a könyvet azért írtam, mert hiszem, hogy rengeteg apró buktatótól kímélhetjük meg magunkat, ha a hasznos információkhoz időben hozzájutunk. A könyvön keresztül legfőképpen azoknak kívánok segítséget nyújtani, akik szívesebben utánajárnak a dolgoknak, semmit a szerencsére bíznák döntéseiket. Olvasson bele most!

Kiss Norbert

kíváncsi vagyok a könyvre!

Amikről ránk ismer

Mosoly

Állandóan mosolygunk, derűsek, udvariasak és tisztelettudóak vagyunk, még akkor is, ha nehéz napunk van.

Pontosság

Pontosan érkezünk, nyitunk és zárunk, illetve nem kezdünk el zárás előtt 10 perccel induláshoz készülődni.

Tisztelet

Előre köszönünk a betérő vásárlóknak és elköszönünk tőle, teljesen függetlenül attól, hogy vásárolt-e valamit. A munkaterületen köszönünk a lakóknak, szomszédoknak.

Ügyfélközpontúság

Nem vágunk pofákat, nem teszünk megjegyzéseket, nem beszélünk csúnyán, nem vesszük fel a magántelefonunkat, amikor épp ügyféllel, vásárlóval egyeztetünk.

Pozitív életszemlélet

Nem panaszkodunk, nem pletykálunk, nem politizálunk, nem hangoskodunk.

Segítőkészség

Szívesen segítünk bejönni a babakocsis kismamáknak és az idősebb, nehezebben mozgó embereknek.

Fejlődés

Mi is hibázunk. Természetesen ilyenkor elnézést kérünk.  Ugyanakkor azon dolgozunk, hogy jobbak legyünk, megvan bennünk a belső késztetés, hogy folyamatosan fejlődjünk és egyre jobbak legyünk.

Ön az első nálunk

Örömmel látjuk azokat a vásárlókat is, akik fagyival a kezükben érkeznek az üzletbe és nem zavarnak a toporzékoló gyerekek sem. Sőt, ha lehet játéklehetőséget biztosítunk a számukra.
j

Imádjuk az állatokat

Imádjuk a kutyákat, így minden négylábút örömmel várunk üzletünkben és szívesen adunk nekik inni.

Segítőkészség

Örömmel megadjuk a konkurencia elérhetőségét, ha nálunk nem található meg az adott termék.

Udvariasság

A céges gépjárművekkel nyugodtan, udvariasan, előzékenyen és példamutatóan közlekedünk.
j

Szolgálat

Odaadással és derűvel végezzünk a munkánkat és azon dolgozunk, hogy a vásárlás nem nyűg, hanem igazi élmény legyen.

0
ügyfél
0
beépítés
0
munkatárs
0
év rutin

Referenciáink

Hörmann szekcionált garázskapuk

Hörmann ipari kapuk

Hörmann motoros kertkapuk

Hörmann bejárati ajtók

Munka közben

Mit mondanak ügyfeleink rólunk?

“A 40 éves garázskapunk szinte már teljesen mozdíthatatlanná vált. Az új motoros Hörmann garázskapunk viszont szépek, jók, hang nélkül, zümmögve működnek és még látványnak sem utolsók. A Hörmann-nál minden – a felmérés, az ajánlatadás, a beszerelés – topra ment.”

Grófné Mónika

“Kifogástalanul működik és rettenetesen nagy kényelmet jelent az új Hörmann szekciónált garázskapunk. Nagyon örülök, hogy végre kicseréltük a régi garázskaput. Ráadásul azóta sokkal ritkábban kell ki és beparkolnom a feleségem helyett.”

Rédl György